Labels

AKA (1)

Thursday 15 December 2011

Cerite 2 minggu...

Hmmm...2 minggu dah berlalu..dan hari ni adalah hari last aku, Ainab and Thenmoly practical kat KK Senawang...Jujur..enjoy giler keje kat sini..staff die memang superb laa..terbaeekk je sume.huhuh..Hari first memang rasa cuak tu menguasai diri la..tapi bila hari 2nd..tengok staf sume ok2..rase selesa keje kat sane.. tak penah jumpa staff yang memang sporting macam staff kat KK Senawang..(ppsstt..kat Muar pon susah nak jumpe..hukhukhuk..) dari Doktor, MA U32, MA U29, SN, JM sampailah ke PPK...semua memang happy go lucky je...patient pon same...sume memang best la keje ngan diorang..

Hari first aku dok kat bilik dressing dengan En Zahidi..beliau seorang yang sangat suka berkongsi ilmu..suka bercerita dan kitorang pon ape lagi...suka pasang telinga bila nak dengar beliau bercerita..hukhuk... Hari second dekat NCD ( non comunicable disease ) dengan SN Mariam and JM Zatul..pon best..SN Mariam pon banyak berkongsi ilmu.. tak lokek ilmu..ade je bende yang dia nak ajar kitorang..Hari ke 3 aku dok bilik OR dengan En Hairil..pon best jugak..dengan En Hairil la aku belajar amek darah...Satu hari tu..."Encik..saye nak amek darah.." "Takpe awak boleh kan.." " Haa?? aku boleh??tapi aku tak penah pon amek darah..ahh..sudah..mcmne nih??" aku bermonolog dalaman..anyway..akhirnya aku berjaya jugak amek di bawah bimbingan beliau..Tengss En Hairil..jasamu dikenang..huhu.. SN yang incharge kat OR pon best..( SN Rohana and SN Salwa) pon same..tak lokek ilmu jugak..sporting tuh tak yah citer la..sume best..then hari ke 4 dan seterusnya aku rotate...

Sampai la ke hari ni..hari last aku..rase sayu pon ade jugak nak tinggalkan klinik ni sebab memang tersangat enjoy keje kat sini...rase cam nak apply sini jek bile dah qualified nanti..huhuh...insyaAlah..ade rezeki nanti kite jumpe lagi okeyy..selamat maju jaya kepada semua staff KK Senawang...

Tadi kitorang bagi kek and kad ucapan sebagai tanda terima kasih kitorang untuk staff OPD..hope diorang suke..haa?? mane gambar?? ishh..mane boleh tunjuk kat sini..malu la..hehehe..tapi kat bawah ni ade a few picture suasana dlm klinik..

Ainab and Thenmoly waiting kastemer kat bilik OR..

Ni la bilik dressing..tempat first aku keje..hehe

Kostum for dressing..uppss...mask tetinggal..

Terbalik...cer try bce..hehe..En Bukhari yang buatkan roster kami..tengs encek..hihihi

Emergency Room..sebelah bilik dressing..

Ainab..berlatarbelakangkan KK Senawang..hihi

Besar punye KK...hehe

Ni kaunter depan @ kaunter utama..

Aku and Ainab di bilik yang kurang sejuk untuk mengurangkan darjah kebekuan kami..=)

Ainab and Thenmoly..

View dari atas..

View untuk Farmasi dari atas..

KK kami ade lif..jangan jeles...hehehehe..;)


* Gambar staff xde..tak boleh tunjuk kat sini aaaa..nanti ramai nak sign diorang..hakhakhak..
Anyway, tengss to all..

- En Bukhari
- En Zahidi
- En Hairil
- En Zafiruddin @ En Ja
- SN Rohana
- SN Salwa
- SN Mariam
- JM Zatul
- JM  Faezah
- JM Zarini

u oll memang de best and terbaeekk laa!!! =D

4 comments: