Labels

AKA (1)

Wednesday 27 August 2014

Hijrah

Assalammualaikum..dan salam sejahtera...

Saya kembali!! hehe..lama dah tak bukak mende alah ni..hmm...ade new story..tu sebab ade update..ngehehehe..sejak dua tiga empat menjak ni ade terdengar sayup sayup bayu laut kabar angin mengatakan bahwasanya nama aku ada dalam list untuk reshuffle wad...perasaan aku?? NOTHING..serius..takda rasa apa-apa pun...kalau betul aku kene shuffle, aku redho je macamana aku kene shuffle dari wad 1 ke wad 3 dulu (tapi yang kene shuffle gi wad 3 dulu sebenarnya yang tu aku tak rela pun..paksarela...huaaa!!! ) tapi kali ni aku rasa betul-betul redho..kalau kena pindah tak kisah pun..tapi kalau dapat shuffle hospital pun ok gak kutt..ngeee..teringin gak nak kluar dari pilah ni...

Banyak cabaran dan dugaan eh bila keje kat tempat sendiri yang mana kita akan merawat orang-orang yang kita kenal..sebab nanti macam-macam kerenah akan timbul...hmm..bila la agak nye aku buleh kluar dari 'kepompong' ni plak...cett...kepompong ye dakk..dah macam rerama plak..heh! tapi serius..teringin sangat nak kluar dari sini..takkan nak tunggu dah kawen kot..camtu tahun bila plak laa...sebab kawen pun tah tahun bila nak kawen...hihi..hmm..takpe Hawa..keep calm and insyaAllah..all is well..hope so :')

Kalau tak dapat shuffle hospital dalam masa terdekat ni pun, aku ok je..tapi plan nak gi ambik pos basik then nak smbung study then nak up jadi sister, pastu up lagi jadi matron pastu up lagi jadi DON..hehehe..insyaAllah..besar siutt angan-angan...hihi...dulu cikgu sekolah aku penah cakap, kalau nak pasang angan-angan, biar pasang tinggi-tinggi.. :D Man jada, wa jada~~




No comments:

Post a Comment