Labels

AKA (1)

Monday 8 April 2013

Rimas.

Salam dan Salam Sejahtera..

Huiishh..dah agak lama jugak tak jenguk-jenguk blog usang nih..heh! Nothing to share la..saje je nak menconteng..buhsan..hee...

Almost 6 bulan dah keje as a staff nurse..dan aku..masih cenggini..sape-sape yang betul-betul kenal aku, akan paham la aku ni macam mana sbenar eh orangnye..bukan lah peramah sangat, but yes, i'm a little bit pendiam..sebab apa?? sebab aku rasa tak da mende yang aku perlu cakap..aku cakap pon PRN je, so agak ghamai jugak la yang komplen aku ni diam je...is it a big problemo?? for me not! but for them maybe yes la..maybe some of them agak tenshen jugak la bila berhadapan dengan aku yang diam tidak berkutik ni..orang cakap kadang-kadang aku buat donno je..bukan aku tak dengar..yes, aku dengar tapi i don't know how to respond..

Nak-nak plak bila dengan doktor, aku ni jujur aku cakap aku memang tak suka dengan doktor..all type of them selagi kat pangkal nama memasing ada DR...so, aku memang agak allergik..i don't know why, tapi aku memang dari zaman student dulu lagi memang agak allergik la dengan kaum yang berkot putih tu..huhu

Aku ni macam yang aku cakap tadi, bukan la someone yang pandai berborak, gelak-gelak...dekat wad, aku buleh buat camtu dengan sorang je, Izati, member seangkatan aku..tu pon not always la..kadang-kadang je kot sebab aku jarang dapat same syif dengan beliau...that's why aku tak suka jadi incas..tak kira la belakang ke depan sebab kalau incas, mesti kene selalu berhubung dengan doktor dan aku memang tak suka..rimas!!

Entah la, aku pon tak tau apa nak jadi..aku sedar yang keje macam aku ni memang akan senantiasa berhadapan dengan makhluk berkot putih tu tapi aku seboleh-boleh cuba nak elak daripada berinteraksi dengan mereka-mereka nun...

Huuuu..gwa rindu nak jadi budak skolahh!!! eheh! tetiba..

No comments:

Post a Comment