Labels

AKA (1)

Tuesday 6 August 2013

ghayo...ghayo..

Salam dan Salam Sejahtera semua...

2 hari lagi nak ghayo weiii..haha! bunyi macam dapat ghayo sakan je tahun ni..tak dapekk derr.. alhamdulillah..syukran..dapat cuti untuk raya 2nd..syukur la nak..dapat gak merasa cuti time ghayo..hiks!
raya 1st syip petang malii..hadapkan saje..heh..kami sedia membantu la katakan..(sedia la sangat..cehh :P )

Haritu ada seorang hamba Allah ni nak mintak aku buatkan malam beliau..katenye nak balik kampung..deii..dia ingat dia sorang je nak balik kampung?? sungguhpon den ni orang pilah..nak jugak balik kampung beraya bersama keluarga..ceewahh..apaa?? ingat orang bujang tak nak ghayo?? apakahh?? abeh tu baju ghayo yang dah dibeli nye puunn tu bila masa nak pakai?? time graduasi tadika anak eh nanti?? haha.. appaa daa.. masalah eh sekarang ni..dia yang request roster dia macam tu..tapi bila roster dah keluar tak nak follow pulaks..apehall?? haihh..dah la tu..nak suruh aku yang baik hati ni buat dabal syip..petang and malam di hari raya pertama..haiyoohhh..dah la aku dapat cuti untuk raya 2nd tu je..dan cuti seterusnyee menyusul di hari raya ke 8 nanti (kueh ghayo dah abes..aku baru nak cuti..alfonso de albuqaque sungguh..haha) dah kalau aku keje malam raya 1st tu..kompem dan pasti mesti aku akan tido punyee lepas balik keje keesokan harinyee..dah la time tu wad aktif maa..dibuat eh admission berduyun tak ke haru acik?? bila masa plak nak pi beraya ke rumah sanak saudara..haa...amekkau...keluar bahasa sastera aye...hihi

#Anyway, ampun dan mahap la ye...tak dapek acik nak nolong..hihi..renung-renungkan dan selamat beraya..#

selamat hari raya..mahap zahir dan batin... :) 
nah..pantun ghayo negeri2 malaysia..klik gambar untuk tumbesaran.. :D



No comments:

Post a Comment